Livrare și plată

Livrare

Livrarea produselor achizitionate de pe site-ul nostru se face prin intermediul firmei de curierat Sameday in conditii de siguranta pe intreg teritoriul Romaniei. Exceptie de la livrarea prin curier fac zonele unde accesul terestru se limiteaza: localitatile de peste Dunare din judetul Tulcea. Daca totusi apartineti de aceste zone puteti face comanda ina trebuie ridicata de dv. de la depozitul Sameday Tulcea.

Comanda minima este de 100 ron.

Beneficiati de livrare gratuita la comenzi de peste 500 ron.

Pentru comenzile ce au o valoare mai mica de 500 de lei se percepe o taxa de livrare de 25 ron.

Comenzile voluminoase (ambalajele din polistiren) ce depasesc 2000 lei nu beneficiaza de transport gratuit.

Promotiile/cupoanele/voucherele nu se cumuleaza. Asfel ca daca se suprapun ca perioada doua sau mai multe promotii/cupoane/vouchere puteti beneficia doar de unul din acestea.

Termenul de livrare a produselor comandate este de 3-5 zile lucratoare.

In perioada sarbatorilor termenul de livrare se poate prelungi cu maxim 4 zile lucratoare.

In cazul in care o comanda este refuzata/neridicata (curierului nu i s-a raspuns la telefon sau la adresa din comanda nu a fost nimeni), se va achita la urmatoarea comanda contavaloarea transportului tur-retur (*valabil si pentru comenzile ce au beneficiat de transport gratuit). 

Modalitati de plata

Valoarea comenzii este achitata curierului la primirea coletului sau OP inainte de expedierea comenzii in baza unei facturi proforme. Va rugam sa nu efectuati plata inaintea primirii facturii proforme.

www.e-ambalaj.ro nu isi asuma raspunderea pentru intarzieri sau anulari ale livrarilor daca printre acestea se enumera: probleme de logistica ale firmei de curierat, incendii, explozii, inundatii, epidemii, greve, actiuni guvernamentale, razboaie, acte de terorism, proteste, rascoale, tulburari civile sau alte impedimente de forta majora, conform prevederilor legislatiei romanesti aplicabile si in vigoare in momentul confirmarii comenzii.

In cazul in care clientul nu a fost gasit la adresa mentionata, produsul / produsele care fac obiectul acestei livrari se pot intoarce la expeditor. Livrarea ulterioara a lor se poate face numai dupa reconfirmarea comenzii cu acordul www.e-ambalaj.ro.

Procesarea plăților online

Pentru a vă oferi opțiunea plății online, folosim platforma de procesare plăți NETOPIA PAYMENTS. Atunci când optați pentru plata online, veți fi redirecționat către platforma NETOPIA PAYMENTS, în care vi se vor solicita anumite date personale în funcție de metoda de plată aleasă – spre exemplu, datele de card (numărul cardului, numele & prenumele deținătorului cardului, data expirării și codul de securitate de pe spatele cardului). Aceste date sunt folosite strict pentru procesarea plății prin intermediul platformei NETOPIA PAYMENTS și nu ne sunt comunicate.

În anumite situații, putem transmite direct către platforma NETOPIA PAYMENTS o serie de informații cu privire la tranzacție, anume: valoarea tranzacției, număr de telefon si adresa e-mail (dacă acestea au fost completate în contul clientului).

Pentru a putea asigura urmărirea tranzacțiilor și decontarea plăților, NETOPIA PAYMENTS ne furnizează rapoarte cu privire la plățile pe care le încasăm. Aceste rapoarte pot includ date personale ale plătitorilor (nume, prenume, e-mail, nr. telefon, adresa billing). NETOPIA PAYMENTS ne transmite aceste date ca parte a serviciilor de procesare a plăților.
În cazul în care apar probleme legate strict de procesarea plății dvs., veți putea fi contactat în mod direct de către reprezentanții NETOPIA PAYMENTS pentru soluționarea acestora.

Platforma NETOPIA PAYMENTS prelucrează datele dvs. personale în calitate de operator independent pentru procesarea plății online. Puteți consulta mai multe detalii despre politica acestora de prelucrare a datelor dvs. personale colectate în vederea procesării plății aici: https://netopia-payments.com/nota-de-informare-gdpr-platitori/

Retur

Returul produselor se poate face in maxim 15 zile (calendaristice) de la primirea lor.

Costul returului este suportat de catre client. E-ambalaj.ro suporta costul de retur numai daca s-a gresit comanda de catre echipa noastra.

Returul se poate face la adresa: Bulevardul Voluntari 13, Voluntari, judetul Ilfov. Numar de contact 0739 692 419.

Odata trimis coletul retur, avem rugamintea sa ne informati la adresa de mail office@e-ambalaj.ro de acest lucru precum sa ne mentionati si un cont bancar in care putem restitui banii dar si numele titularului. Suma se restituie in cont in maxim 15 zile lucratoare.

Important : Produsul/produsele trimise retur trebuie sa fie in starea in care eu fost expediate si in ambalajul original, seturile de produse trebuie sa fie complete. In caz contrar e-ambalaj.ro isi rezerva dreptul de a-si acoperi daunele din suma de restituit.

In cazul produselor personalizate nu se poate realiza returul acestora tinand cont de caracterul lor unic care face imposibila vandabilitatea catre alti clienti. In acest caz returul se poate realiza doar ca urmare a constatarii unor vicii de fabricatie, conform art 7.9.2. 

Vă rugăm să respectați termenul prevăzut pentru returnare și să ne informați cu privire la realizarea returnării produselor.

Ce se întâmplă dacă refuzi sau nu ridici un colet adus de curier?

Expedierea nelivrată se va întoarce la noi. De regulă, după expirarea termenului de păstrare în vederea livrării sau de la data ultimei încercări făcute de curier pentru a preda expedierea destinatarului există un termen de 5 zile lucrătoare în care firma de curierat va returna coletul expeditorului.

Desigur, plata returnării coletului refuzat de dumneavoastra la livrare cade în sarcina noastra.

In cazurile de refuz primire colet putem relua retrimiterea acestuia daca se solicita acest lucru de dumneavoastra in urmatoarele conditii:

  • plata transportului tur-retur a coletului refuzat anterior prin OP
  • plata in avans (OP) a coletului ce urmeaza a fi retrimis.